خط تولید ایزوگام تمام اتوماتیک
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در گذشته که هنوز ایزوگام تولید نشده بود کف بام خانه ها را به وسیله سیمان و آجر می پوشاندند که این مسئله باعث شد تا در زمان بارندگی به مرور نم زدگی به داخل سقف خانه راه پیدا کند. 

با گذشت زمان و پیدا کردن راه حل های گوناگون به این نتیجه رسیدند که ایزوگام کردن بام خانه ها می تواند عایق محافظتی بسیار خوبی برای منازل به شمار برود. 

پایه اصلی ایزوگام قیر می باشد که با ترکیب مواد دیگری همچون الیاف معدنی، پودر مصنوعی، آلومینیوم، پلی اتیلن، پلی استر ورقه های نازکی تولید میکردند که با  آن می توانستند بام خانه ها را بپوشانند که البته بسیار عایق محافظتی خوبی می باشد و تقریبا همه از عملکرد آن راضی می باشند.

با محبوبیت ایزوگام خیلی از افراد خواهان این شدند که خط تولید ایزوگام تمام اتوماتیک را راه اندازی کنند و از آن به عنوان منبع درآمدی پرسود یاد میکنند. 

اما با زیاد شدن افرادی که این کسب وکار را انتخاب میکنند به تدریج بازار آن نیز رشد و سود قبلی خود را نداشته و خیلی از افراد را به ضرر رسانده است. 

این افراد گمان میکردند که درآمد کارخانه تولید ایزوگام بسیار پرسود است و به صورت ثابت و همیشگی می باشد اما این موضوع رفته رفته ماهیت خود را ازدست داد به طوریکه کارخانجات تولید ایزوگام نیز با مشکل مواجه شده اند و رو به ورشکستگی هستند.

یکی از مشکلات خط تولید ایزوگام تامین مواد اولیه و همچنین قیمت دستگاه تولید ایزوگام است که بسیار بالا می باشد و ممکن است قسمت زیادی از سرمایه شما را مصرف کند. 

اما  سود تولید ایزوگام کاملا به دور از واقعیت است چرا که برای تولید ایزوگام باید تجهیزات و دستگاههای پیشرفته خریداری شود که این موضوع قطعا بر روی قیمت نهایی ایزوگام تاثیرگذار خواهد بود و ممکن است هر کسی نتواند با قیمتی که شما تعیین کرده اید ایزوگام را خریداری کند. 

اما بهتر است کمی عاقلانه تر به موضوع نگاه کرده چرا که راه اندازی هر کسب وکاری سختی های خودش را دارد ولی بهتر است در راهی سرمایه گذاری شود که یقین داشته باشید سود بالا و مشکلات کمتری دارد. 

شرکت سارگن استون یکی از خطوط تولیدی پرسود می باشد که به شما کمک میکند تا بتوانید از بین این خطوط تولیدی که هرکدام جذابیت خاص خود را دارند یکی را انتخاب کرده و اطمینان داشته باشید که در این راه تنها نیستید. 

چرا که مشاورین با تجربه شرکت سارگن استون به شما کمک میکنند تا از تمامی مراحل کار آگاهی پیدا کنید. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 1403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: